Bogkort sætter den “smalle” bog på boghandelens hylder
i samarbejde med Arnold Busck giver vi plads til niche-, indie- og bagkatalogtitler
Bogkortet præsenterer en god bog som ikke ellers ville have været at finde i boghandlen.
Bogkort er flotte og kraftige kort (17 x 22 cm x 2,5 mm) hver trykt med en præsentation af en enkelt bogtitel. Bogkortet står på præcis den hyldeplads i boghandelen, hvor den fysiske bog skulle stå, sådan at du/læseren finder kortet, som var det bogen. Bogkortet kan have salgskoder for hardcover, paperback, e-bog og lydbog osv. Kunden tager enten kortet med til disken for at bestille papirbogen eller downloader e-bog eller lydbog på stedet vha. sin smartphone eller tablet. Og kortet stilles tilbage på plads.
Bogkortet fylder meget lidt og koster ikke boghandlen noget, og det giver således mulighed for at præsentere mange, gode bøger, som ikke tidligere har kunnet få plads på hylderne. Og kortene kan blive stående meget længere end bøger normalt gør. Der bliver mere at komme efter for endnu flere bogelskere.
Bogkort har været på hylderne i 28 Arnold Busck butikker landet over siden marts 2015. Du kan se et udvalg her
>> For dig som ønsker at tilmelde en bog – Læs her
>> For dig som har fået Ja til at producere dit Bogkort – Læs videre her
>> FAQ for læsere og andre som gerne vil vide lidt mere
PRESSE:
- NY: Bogmarkedet 19/11 2015: “Bogkort er en succes for nichelitteraturen” (kræver abonnement)
- Forfatteren 2014/6, Forfatterforenings medlemsblad (pdf) stor artikel på side 9
- Arnold Busck 14/10 2014: Pressemeddelelse til fagpressen
- Bogmarkedet 17/10 2014: Hovedartikel (kræver abonnement)
- Arnold Busck februar 2015: Pressemeddelelse Bogkort til offentligheden
- DR P1 Morgen, 4/2 2015: Interview om bogkort
Presseomtale i relation til forfattere:
- Fyens Stifttidende 19/3 2015
- Det Grønne Område 14/3 2015
- Villabyerne 14/3 2015
- Berlingske 28/3 2015
- Fynes Stifttidende 31/3 2015
- Holstebro Onsdag 31/3 2015
Karsten Pers / NewPub