Markedsføring af serier, forfatterskab, ekspertise, personlighed m.v.

Fokus i ens markedsføring kan lægges meget forskellige steder. For nogle vil bogen være det centrale produkt, og det, der skal skaffe smør til brødet, for andre er det en sideindtægt i en anden type karriere. Genreforfatteren kan ofte arbejde med serier som en vej til at opbygge en større og mere loyal læserkreds.

Læs Artikler Find Leverandører Spørg på Facebook

ARTIKLER


Dit forfatter brand

Skrevet af Gittemie Eriksen den .
Posteret i Bogmarkedsføring generelt, Markedsføring af serier, forfatterskab, ekspertise, personlighed m.v.

Gittemie Eriksen

Et brand er et mærke og begrebet branding betyder at brændemærke. Ordet stammer fra da de amerikanske cowboys begyndte at brændemærke deres kvæg for at kunne se hvis der var hvis. Og det er egentlig det samme en virksomhed gør, når den brander. Den brændemærker sine varer i forbrugerens bevidsthed. Det er også det, du […]

Læs videre...

En kampagne, der virkede

Skrevet af Eva Maria Fredensborg den .
Posteret i Boghandel – af mursten, Bogmarkedsføring generelt, Markedsføring af serier, forfatterskab, ekspertise, personlighed m.v.

Eva Maria Fredensborg

Det kræver en ekstra indsats at få boghandlerne til at tage din bog hjem, men her er et eksempel på, at boghandlerne kan gøre rigtig meget for dit salg, når det endelig lykkes dig at få en fod indenfor. For nogle år siden udgav jeg på FC Panter; en svensk serie af fodboldromaner til de […]

Læs videre...