Online Markedsføring

Der, hvor vi i dag og i fremtiden skal finde vores læsere, er på nettet. Det er på nettet, langt de fleste mennesker søger informationer, og hvor stadig mere af bogsalget foregår. Når du har etableret din hjemmeside, er mulighederne mange for at sprede dine budskaber, komme i dialog med læserne, opbygge kontaktlister med “fans”, osv. og medierne, og værktøjerne både øges og skifter med stor hast. LinkedIn, Twitter, Facebook, Podcasts, bog-trailerere er bare nogle få de ting, du kan overveje.

Læs Artikler Find Leverandører Spørg på Facebook

ARTIKLER


Oversigt over bogblogs og boganmeldere

Skrevet af Maria Erica Jensen den .
Posteret i Bogmarkedsføring generelt, Online Markedsføring, PR og Presse, Anmeldelser

Her kan du se en (ikke fuldendt) oversigt over danske bogblogs, hvor du kan få din bog anmeldt, samt hvilke boggenrer, der anmeldes på de forskellige blogs. Find en blog, som din bog vil passe til, og send en mail til den pågældende blogs indehaver, for at høre om vedkommende vil anmelde din bog. Husk […]

Læs videre...

Online “læseprøver” – test af 4 gratis muligheder

Skrevet af Jan Kjær den .
Posteret i E-bog, e-lydbog og andre digitale formater, Selvudgivelse, Bogmarkedsføring generelt, Online Markedsføring, Give aways og byttehandler

Jan Kjær

Jeg ville gerne lave nogle online ‘læseprøver’ af mine bøger, som jeg kunne linke til fra min WordPress blog eller ‘embedde’ på siden. Jeg fandt 4 ‘leverandører’ af online readers, som jeg valgte at undersøge (de er alle gratis): 1. ISSUU.com 2. FLIPSNACK.com 3. RIIDR.com 4. PDFvisning i browser 1. ISSUU.COM ISSUU er nem at […]

Læs videre...